Książka, The World's Best Typography 2022 - Hugh Miller

  • 300,00 zł

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

zamknij
Książka, The World's Best Typography 2022 - Hugh Miller

Książka, The World's Best Typography 2022 - Hugh Miller

Symbol: VHS-9753

* Pola wymagane

Sprawdź dostępność

The World's Best Typography® to jedyny magazyn nagród poświęcony wyłącznie typografii. To już 43. coroczne wydanie Type Directors Club 2022.

Magazyn wyznacza najnowsze trendy w typografii i nowe standardy, jest przedmiotem kolekcjonerskim i wyróżnia swoich właścicieli jako wizualnych pionierów. To tutaj rzemiosło spotyka się z kreacją, klasyczne umiejętności z przełomowymi nowościami. Tu identyfikuje się i wyznacza trendy.

Książka prezentuje zwycięskie projekty dwóch szanowanych corocznych konkursów Type Directors Club: 65, dorocznego konkursu TDC65 22 i TDC. W tej edycji przedstawiono również 2018 Ascenders, honorowych projektantów, którzy mają 35 lat i mniej.

Ta piękna 360-stronicowa książka zawiera ponad 750 kolorowych zdjęć międzynarodowych projektów graficznych i projektów czcionek w szerokim zakresie kategorii, w tym książek, czasopism, tożsamości korporacyjnych, logo, papeterii, raportów rocznych, grafiki wideo i internetowej oraz plakatów. The World's Best Typography® został zaprojektowany przez Hugh Millera z Bond Creative Agency w Londynie.

Członkowie Type Directors Club z całego świata otrzymują tę publikację w ramach rocznego członkostwa. Jeśli szukasz prezentu dla kreatywnej osoby, która ma już wszystko – et voilà!

Książka w języku angielskim.

Wydawnictwo: Verlag Hermann Schmidt

Autor: Hugh Miller

Kategoria: typografia, czcionki, design, pismo.

Liczba stron: 360 stron z 750 nagradzanymi ilustracjami i 35 nowymi czcionkami.

Okładka: Oprawa twarda, laminowana folią matową z wytłoczeniami.

Format: 21 x 28 cm

Język: angielski

PRODUCENT: Verlag Hermann Schmidt

SYMBOL: VHS-9753

Inne produkty w tej samej kategorii:

  • Zeszyt ćwiczeń do nauki pisania - Ewa Landowska - część 1

    18,90 zł

    Brak w magazynie