FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia z wysyłką na adres realizowane są w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty za zamówienie. Do tego okresu należy doliczyć okres dostawy, której czas trwania uzależniony jest od wybranego sposobu doręczenia. Najszybszą dostępną formą płatności jest płatność za pośrednictwem systemu PayU.

Zamówienia Klientów z wybraną opcją odbioru osobistego w jednym z naszych sklepów stacjonarnych realizowane są w naszym magazynie centralnym w Warszawie. Czas realizacji takiego zamówienia to 1-3 dni robocze od momentu jego opłacenia/złożenia (w przypadku zamówień z płatnością na miejscu). Na czas realizacji takiego zamówienia składa się kompletacja zamówienia (1 dzień roboczy) oraz dostawa zamówienia z Warszawy do danego sklepu za pośrednictwem kuriera (1-2 dni robocze).

Tak, możesz dokonać przelewu na poniższe dane:

PaperConcept sp z.o.o. sp.k.
ul. Trakt Lubelski 135
04-790 Warszawa
nr konta: 38 1050 1025 1000 0091 3870 0951 (INGBSK O. w Warszawie)

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Wpłaty należy dokonać na poniższe dane:

PaperConcept sp z.o.o. sp.k.
ul. Trakt Lubelski 135
04-790 Warszawa
nr konta: 38 1050 1025 1000 0091 3870 0951 (INGBSK O. w Warszawie)

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Na opłacenie zamówienia złożonego w naszym sklepie czekamy 7 dni roboczych. Po tym czasie nieopłacone zamówienie jest anulowane.

Rabaty udzielane są do zamówień za min. 500 zł. Przed zakupem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Stałe rabaty są przyznawane indywidualne w zależności od częstotliwości i wartości zamówień.

Nie, w tym punkcie nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, nie ma też możliwości odbioru zamówień internetowych.

Brak potwierdzenia najczęściej jest spowodowany błędem w podanym adresie email lub automatycznym przeniesieniem wiadomości do spamu.

Zamówienie będzie zrealizowane, jeśli jest widoczne w historii zamówień (Moje konto -> Zamówienia). Jeśli nie jest widoczne, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Aby zapewnić dostawę zamówień w nienaruszonym stanie, niektóre produkty ze względu na swoją masę lub gabaryt nie mają dostępnych wszystkich opcji wysyłki.

Tak, wysyłamy zamówienia do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Cennik dostawy do krajów zagranicznych, do których wysyłamy zamówienia, znajduje się w zakładce "Dostawa międzynarodowa".

Naszym priorytetem jest zrealizowanie Twojego zamówienia jak najszybciej. Czas pomiędzy złożeniem zamówienia a jego przygotowaniem do wysyłki jest bardzo krótki. Abyś mógł możliwie szybko cieszyć się zakupionymi produktami, zazwyczaj wysyłamy je tego samego dnia.

Dokonywanie zmian w złożonym i realizowanym już zamówienia opóźnia realizację nie tylko tego konkretnego zamówienia, ale też innych. Dlatego po potwierdzeniu zakupu edycja zamówienia w jakimkolwiek zakresie nie jest możliwa.

Tak. Do każdego zamówienia przygotowujemy fakturę na osobę prywatną lub na firmę, w tym także faktury VAT.

Tak, prosimy o potwierdzenie zamówienia zaznaczając "Płacę przelewem", a następnie mailowy kontakt z nami podając jego symbol. W wiadomości zwrotnej wyślemy pro formę do opłacenia.

Dane do faktury należy podać podczas składania zamówienia, w polu "Dane do Faktury VAT".

Aktualny status zamówienia możesz sprawdzić w menu Moje konto -> Zamówienia.

Aby odstąpić od umowy zakupu należy wypełnić formularz dostępny pod adresem https://paperconcept.pl/files-docs/PaperConcept-zwrot.pdf i odesłać go razem z produktem oraz dowodem zakupu na adres:

PaperConcept
ul. Trakt Lubelski 135
04-790 Warszawa

Zwrot pieniędzy zostanie wykonany w ciągu 14 dni na podane w formularzu konto.

Wszystkie nieprawidłowości i uwagi odnośnie zamówień prosimy przesyłać na adres reklamacje@paperconcept.pl.