FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia realizowane są od 1 do 2 dni roboczych. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail. Po opuszczeniu magazynu, dostawa przesyłki zajmuje od 1 do 3 dni roboczych, w zależności od wybranej opcji dostawy.

Zamówienia z opcją odbioru osobistego są kompletowane w ciągu 1-2 dni roboczych. Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, otrzymasz wiadomość e-mail.

Tak, możesz dokonać przelewu na poniższe dane:

PaperConcept sp z.o.o. sp.k.
ul. Trakt Lubelski 170
04-790 Warszawa
nr konta: 55 1030 0019 0109 8530 0031 9621 (Bank Handlowy w Warszawie SA)

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Wpłaty należy dokonać na poniższe dane:

PaperConcept sp z.o.o. sp.k.
ul. Trakt Lubelski 170
04-790 Warszawa
nr konta: 55 1030 0019 0109 8530 0031 9621 (Bank Handlowy w Warszawie SA)

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Rabaty udzielane są do zamówień za min. 500 zł. Przed zakupem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Stałe rabaty są przyznawane indywidualne w zależności od częstotliwości i wartości zamówień.

Nie, w tym punkcie nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, nie ma też możliwości odbioru zamówień internetowych.

Brak potwierdzenia najczęściej jest spowodowany błędem w podanym adresie email lub automatycznym przeniesieniem wiadomości do spamu.

Zamówienie będzie zrealizowane, jeśli jest widoczne w historii zamówień (Moje konto -> Zamówienia). Jeśli nie jest widoczne, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Aby zapewnić dostawę zamówień w nienaruszonym stanie, niektóre produkty ze względu na swoją masę lub gabaryt nie mają dostępnych wszystkich opcji wysyłki.

Tak, wysyłamy zamówienia do innych krajów. W takiej sytuacji przed zakupem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany jego zawartości.

Tak, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT.

W takim przypadku należy odesłać do nas oryginał paragonu fiskalnego. Po jego otrzymaniu zostanie wystawiona faktura VAT, następnie przesłana w formie papierowej lub elektronicznej.

Adres do wysyłki paragonu:
PaperConcept
ul. Trakt Lubelski 170
04-790 Warszawa

Dane do faktury należy podać podczas składania zamówienia, w polu "Dane do Faktury VAT".

Aktualny status zamówienia możesz sprawdzić w menu Moje konto -> Zamówienia.

Aby odstąpić od umowy zakupu należy wypełnić formularz dostępny pod adresem www.paperconcept.pl/files-docs/PaperConcept-zwrot.pdf i odesłać go razem z produktem oraz dowodem zakupu na adres:

PaperConcept
ul. Trakt Lubelski 170
04-790 Warszawa

Zwrot pieniędzy zostanie wykonany w ciągu 14 dni na podane w formularzu konto.

Wszystkie nieprawidłowości i uwagi odnośnie zamówień prosimy przesyłać na adres reklamacje@paperconcept.pl.