Informujemy, że nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies, a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty za zamówienie. Dodatkowo zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:00 w dni robocze wysyłane są tego samego dnia. Najszybszą dostępną formą płatności jest płatność za pośrednictwem systemu PayU.

Zamówienia z opcją odbioru osobistego są kompletowane w ciągu 1-3 dni roboczych. Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, otrzymasz wiadomość e-mail.

Tak, możesz dokonać przelewu na poniższe dane:

PaperConcept sp z.o.o. sp.k.
ul. Trakt Lubelski 135
04-790 Warszawa
nr konta: 55 1030 0019 0109 8530 0031 9621 (Bank Handlowy w Warszawie SA)

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Wpłaty należy dokonać na poniższe dane:

PaperConcept sp z.o.o. sp.k.
ul. Trakt Lubelski 135
04-790 Warszawa
nr konta: 55 1030 0019 0109 8530 0031 9621 (Bank Handlowy w Warszawie SA)

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Na opłacenie zamówienia złożonego w naszym sklepie czekamy 14 dni roboczych. Po tym czasie nieopłacone zamówienie jest anulowane.

Rabaty udzielane są do zamówień za min. 500 zł. Przed zakupem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Stałe rabaty są przyznawane indywidualne w zależności od częstotliwości i wartości zamówień.

Nie, w tym punkcie nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, nie ma też możliwości odbioru zamówień internetowych.

Brak potwierdzenia najczęściej jest spowodowany błędem w podanym adresie email lub automatycznym przeniesieniem wiadomości do spamu.

Zamówienie będzie zrealizowane, jeśli jest widoczne w historii zamówień (Moje konto -> Zamówienia). Jeśli nie jest widoczne, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Aby zapewnić dostawę zamówień w nienaruszonym stanie, niektóre produkty ze względu na swoją masę lub gabaryt nie mają dostępnych wszystkich opcji wysyłki.

Tak, wysyłamy zamówienia do innych krajów. W takiej sytuacji przed zakupem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Naszym priorytetem jest zrealizowanie Twojego zamówienia jak najszybciej. Czas pomiędzy złożeniem zamówienia a jego przygotowaniem do wysyłki jest bardzo krótki. Abyś mógł możliwie szybko cieszyć się zakupionymi produktami, zazwyczaj wysyłamy je tego samego dnia.

Dokonywanie zmian w złożonym i realizowanym już zamówienia opóźnia realizację nie tylko tego konkretnego zamówienia, ale też innych. Dlatego po potwierdzeniu zakupu edycja zamówienia w jakimkolwiek zakresie nie jest możliwa.

Tak, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT.

Tak, prosimy o potwierdzenie zamówienia zaznaczając płatność przelewem, a następnie kontakt z nami przez formularz podając jego symbol. W wiadomości zwrotnej wyślemy pro formę do opłacenia.

Dane do faktury należy podać podczas składania zamówienia, w polu "Dane do Faktury VAT".

Aktualny status zamówienia możesz sprawdzić w menu Moje konto -> Zamówienia.

Aby odstąpić od umowy zakupu należy wypełnić formularz dostępny pod adresem https://paperconcept.pl/files-docs/PaperConcept-zwrot.pdf i odesłać go razem z produktem oraz dowodem zakupu na adres:

PaperConcept
ul. Trakt Lubelski 135
04-790 Warszawa

Zwrot pieniędzy zostanie wykonany w ciągu 14 dni na podane w formularzu konto.

Wszystkie nieprawidłowości i uwagi odnośnie zamówień prosimy przesyłać na adres reklamacje@paperconcept.pl.